Orissa 1 - Reisverslag uit New Delhi, India van Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu Orissa 1 - Reisverslag uit New Delhi, India van Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu

Orissa 1

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

10 November 2011 | India, New Delhi

VAn de kilometers lange kust bij Puri, trekken we het binnenland in van Orissa. De rugzakken worden wer achter in onze auto met prive chauffeur gestopt en er staat een nieuwe gids op ons te wachten. Gelukkig dit keer een leuke vent. De aankomende dagen bezoeken we het Adivasi gebied, waar 62 bijzondere stammen wonen. Deze primitieve tribes wonen en leven nog op een heel oorspronkelijke manier en veel plaatsen zijn pas sinds kort toegankelijk voor toeristen.


  • 10 November 2011 - 14:01

    Marinus:

    Hee leuk Adivasi !!! Jullie zullen je daar wel thuis voelen. Bijna hetzelfde als een Arkelaar die in Arkel woont.
    Heel oorsponkelijk en dat maakt jullie ook zo interessant.

    Take care !! MC

  • 10 November 2011 - 15:40

    Dave :

    Benieuwd of ze ook verse eiersalade kunnen maken?
    Have fun
    XXX

  • 10 November 2011 - 16:26

    Hello:



    hallo,
    Mijn naam is Slyvia Ik ben blij om u te contacteren, ik ben een jonge alleenstaande vrouw is nooit getrouwd geweest op zoek naar ware liefde voor een lange termijn relatie, als je serieus bent kunt u contact met mij opnemen met deze e-mail, zodat ik kan om u mijn foto's en voor details over mij (slyvia.koneh@live.com)
    van jou in Love,
    slyvia
    slyvia.koneh@live.com
    .....................................
    Hello,
    My name is Slyvia I'm happy to contact you, i am a young single girl never married seeking true love for a long term relationship,if you are serious you can contact me with this email so that i can send you my photos and for details about me (slyvia.koneh@live.com)
    yours in Love,
    slyvia
    slyvia.koneh@live.com

  • 12 November 2011 - 09:34

    Noortje:

    Wat een heerlijke verhalen!!!
    Heb spontaan geen zin meer om te werken.
    Top he, zo'n gebied zonder toeristen dat is toch het mooist....
    Jullie zien zwart, ik groen van jaloezie.
    Heel veel plezier en ik geniet lekker met jullie mee!

  • 14 November 2011 - 11:07

    Annemarie:

    Hoi, leuk om tussen het verzorgen van Eva door en me beginnen te vervelen jullie verhalen te lezen!! Klinkt allemaal super zeg, geniet ervan!!
    xx Annemarie en Eva!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Een enkele reis Azie alsjeblieft... Baan opgezegd, spullen gepakt en op naar het avontuur. Hoe lang? Geen idee. Vertrek? 1 november Start bestemming? Oost India. Route? Onbekend.

Actief sinds 06 Sept. 2011
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 61463

Voorgaande reizen:

03 November 2014 - 18 November 2014

Myaphoto part IV

29 December 2012 - 23 Januari 2013

Myanmar part II

01 November 2011 - 30 November -0001

Van curry tot sate

Landen bezocht: