www.myaphoto.nl - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu www.myaphoto.nl - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu

www.myaphoto.nl

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

01 Januari 2013 | Thailand, Bangkok

Lieve mensen,

Vanuit t chaotische, overweldigende en crazy Bangkok, wens ik iedereen een gezond en gelukkig 2013. Morgen vertrekken Anemoon en ik naar Myanmar, waar we net als vorig jaar aan de slag gaan met ons fotoproject.

We hebben er ongelofelijk veel zin in en ik zal jullie zoveel mogelijk (waarschijnlijk pas terug in Bangkok vanwege gebrek aan internet) op de hoogte houden van onze avonturen.

Voor iedereen die meer wil weten over ons project: we hebben sinds kort een website www.myaphoto.nl

Heel veel lieve mensen hebben al een bijdrage geleverd aan ons project, we hebben nog slechts 20 foto's over! Iedere bijdrage is welkom en we verzekeren dat iedere euro goed terecht komt.

Tot snel allemaal en veel lees plezier!

X

Yvonne en Anemoon

• 02 Januari 2013 - 13:46

Ferry:

Hallo Annemoon en Yvje,

De allerbeste wensen voor 2013
    Blijft een topinitiatief, erg leuk.
    Veel plezier maar dat zal vast wel lukken.

Weet niet of we al gesponsord hadden maar ik heb nog voor 5 foto's gedoneerd op het nr.

Groeten Noortje en Ferry

• 09 Januari 2013 - 11:21

Mirjam:

Hoi Yvonne!
    Jullie ook de beste wensen en nog veel plezier!
    Groetjes,
    Mirjam