Vrolijk Pasen allemaal! - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu Vrolijk Pasen allemaal! - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu

Vrolijk Pasen allemaal!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

06 April 2012 | Indonesië, Balikpapan

Vanuit het verre Kalimantan, wil ik alle trouwe volgers, van mijn veel te lange verhalen, een fijne Pasen toewensen! Jullie hebben weer leesvoer voor de aankomende dagen...

Voor degenen die liever plaatjes kijken: de foto's volgen zodra ik thuis ben (ivm de trage internetverbinding hier).

Morgen gaan we weer op naar het volgende avontuur, richting Bush en Orang oetangs. Over drie weekjes is het boek uit! Ik hoop op een cliffhanger...

Dikke kus,
Gerard en Yvonne

• 06 April 2012 - 12:25

Cora:

jullie ook fijne pasen !En wat die lange verhalen betreft ,ik heb er van genoten .gr cora

• 06 April 2012 - 12:58

Marinus:

Ja dat zei ik ... fijne pasen !!!

XX

• 06 April 2012 - 13:50

Marian:

en buffel (e) en ei met plezier

• 06 April 2012 - 14:38

Lies:

Hebben die eieren ook zulke kekke kleurtjes?
    Wel zielig hoor......

• 06 April 2012 - 14:56

Jannie:

Zou dan eindelijk mijn ei een keer de mooiste zijn? We zullen jullie missen met de eitjes zoeken en het verven. Veel plezier nog bij de orang oetans.

• 06 April 2012 - 15:06

Opa:

Weer genoten van je mail.
    Een
    heel fijne pasen met je Pa.
    Opa en Oma

• 06 April 2012 - 18:45

Ellie Floris Timdaan:

jullie ook een hele fijne
    pasen.
    zouden ze ook gekleurde eiren,
    Leggen.
    Nou eet smakelijk.

• 07 April 2012 - 18:54

Paul Van Dijk:

Yvonne misschien kun je voor je vader nog wat eieren verstoppen in de bush.
    Ook fijne paasdagen, paul