Terug in de tijd - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu Terug in de tijd - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu

Terug in de tijd

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

07 Januari 2012 | Myanmar, Naypyidaw

Ja, ik ben er nog. Even een heel kort berichtje. Op 28 december ben ik geland in het prachtige en indrukwekkende Myanmar (Birma).

Internet faciliteiten zijn hier nauwelijks en heel traag, hotmail werkt zelden, deze site is helemaal niet bij te houden, mobieltjes zie je niet en mocht je willen bellen dan kan dat alleen lokaal, met een ouderwetse telefoon op straat...

Een land totaal afgesloten van de buitenwereld, maar met ongelofelijk vriendelijke mensen.

Ons fotoproject verloopt super! De printer werkt (als er stroom is) en de kinderen zijn ongelofelijk blij met hun foto. Ademloos staren ze naar zichzelf. Het is de enige foto die ze hebben.

Zodra ik weer terug ben in Thailand,en verbinding heb, kunnen jullie meegenieten van onze avonturen!

Dikke kus

  • 07 Januari 2012 - 21:44

    Paul Van Dijk:

    fantastisch om te lezen
    paul

  • 09 Januari 2012 - 09:18

    Lies:

    Hoewel we wel wat hebben gehoord, gelezen, weer blij met zo'n klein berichtje... Iedereen leeft mee en is zo benieuwd hoe het daar met jullie gaat! Kijk uit naar de ellenlange verslagen waar je in blijft lezen!
    Dikke kus!

  • 09 Januari 2012 - 11:04

    Marinus:

    Begon al ongerust te worden....
    Gelukkig nieuwjaar en veel gezondheid toegewenst grtz mc

  • 09 Januari 2012 - 16:04

    Astrid:

    Heel fijn om weer iets van je te horen. Ik mis je verhalen! fijn dat het project zo goed loopt. Geniet met al je zintuigen.
    Liefs van allemaal, Astrid

  • 10 Januari 2012 - 06:23

    Mirjam En Gert:

    Hoi!
    Ik lees je verslagen nu pas weer. Jij nog een heel goed nieuw jaar!!!
    Groetjes, Mirjam en Gert

  • 10 Januari 2012 - 10:41

    Opa En Oma:

    Eindelijk weer eens een mailtje.
    Weer een mooi klein verhaaltje.
    Gr. opa

  • 15 Januari 2012 - 10:10

    Vicky En Stijn!:

    Hey Yvonne!

    Ik weet niet of je mijn smsje nog gehad hebt? Maar stijn en ik vertrekken 5 maart naar bangkok! En vanaf daar willen we richting ko samui gaan.. dan de full moon party op ko pha ngan... en vandaar zien we wel.. zou leuk zijn je ff te zien!

  • 16 Januari 2012 - 07:48

    Marinus De Jong:

    Gesus Vonne inmiddels bijna verongelukt en wijk weggevaagd door een gasexplosie, 100 doden om de hoek. Het begint een beetje op de Kuifje boeken te lijken van vroeger.
    Heerlijk om te zien hoe je het in een Ivanovstijl verwoord.
    Tourists can open up the world to the people of Burma, just as the people of Burma can open up the eyes of tourists to the situation in their own country if they are interested in looking.”
    Woorden van de oppositieleidster en nobelprijswinnares voor de vrede Aung San Suu Kyi .
    Doe nu maar voorzichtig !!!!
    Grtz MC

  • 18 Januari 2012 - 22:48

    Bianca :

    Hi!
    Ik wil ook graag naar Myanmar en ben nu met wat kleine voorbereidingen begonnen. Ik lees alleen nogal wat tegenstrijdige berichten over het visum. Het zou geweldig zijn als je me daar iets meer over kunt vertellen! Ik kom gewoon vanuit NL.
    M'n email is mailbvz@gmail.com

    Groetjes Bianca

  • 18 Januari 2012 - 22:49

    Bianca :

    Hi!
    Ik wil ook graag naar Myanmar en ben nu met wat kleine voorbereidingen begonnen. Ik lees alleen nogal wat tegenstrijdige berichten over het visum. Het zou geweldig zijn als je me daar iets meer over kunt vertellen! Ik kom gewoon vanuit NL.
    M'n email is mailbvz@gmail.com

    Groetjes Bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Een enkele reis Azie alsjeblieft... Baan opgezegd, spullen gepakt en op naar het avontuur. Hoe lang? Geen idee. Vertrek? 1 november Start bestemming? Oost India. Route? Onbekend.

Actief sinds 06 Sept. 2011
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 61442

Voorgaande reizen:

03 November 2014 - 18 November 2014

Myaphoto part IV

29 December 2012 - 23 Januari 2013

Myanmar part II

01 November 2011 - 30 November -0001

Van curry tot sate

Landen bezocht: