India, de gevolgen... - Reisverslag uit Puri, India van Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu India, de gevolgen... - Reisverslag uit Puri, India van Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu

India, de gevolgen...

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

10 November 2011 | India, Puri

5 dagen India en de gevolgen zijn nu al niet meer te overzien. Na 2 dagen Calcutta, zijn mijn longen net zo zwart als die van pa. Ht zwart wat aan het einde van de dag uit mn neus komt bij een cursus BHV (waar altijd zoveel mogelijk in de fik gaat) is niets vergeleken bij hier. Na 3 dagen India is het vuil ook in mn ogen gaan zitten en heb ik net als pa een enorme wal (gelukkig maar aan 1 kant). Nu na 5 dagen India is ook mn richtingsgevoel aangetast (of was dat al zo?). Consequent lopen we de verkeerde kant op. Ergens roept er een stemmetje dat t niet klopt, maar pa weet me er iedere keer van te overtuigen dat t echt de goede weg is. Zo lopen we dus iedere dag 2x zover. Pa is iedere keer dermate de weg kwijt dat hij zelfs denkt dat de zee verplaatst is. Ach het zullen wel de bijwerkingen van de malariapillen zijn. Hopenlijk werken die goed, want mn voeten (inmiddels zo zwart dat ik ze nooit meer schoon krijg) zijn een grote bult. Na 5 dagen ben ik mn tas rond. Alles (wat in India draagbaar is) is nu tenminste 1 x gedragen en moet dus weer opnieuw. Make up zit onder in mn tas en komt er waarschijnlijk niet meer uit. Help! Willen jullie er voor waken dat ik niet terug kom als een of andere groezelige, uitgemergelde, zweverige Hippie?

  • 10 November 2011 - 13:56

    Marinus:

    Hee stelletje genietende viespeuken waar zijn al die mooie foto's.
    Heb je al zo''n stip tussen je ogen ???
    Make up heb jij niet nodig Yvonne je zag er als je uit bed kwam altijd goed uit. Grtz Mc

  • 10 November 2011 - 14:08

    Jan Dooms:

    Het kan altijd nog erger, wewachten met belangstelling af hoe je terug komt. Valt er misschien weer wat te lachen.

  • 10 November 2011 - 14:22

    Jannie:

    ja, ja dat valt natuurlijk niet mee zo zonder Tom Tom, maar zo zie je heel wat van de omgeving moet je maar denken.

  • 10 November 2011 - 14:37

    Opa:

    Was maar bij je Mamia thuis gebleven,
    *geintje)

  • 10 November 2011 - 14:58

    Lies:

    gisteren nog met elkaar gesproken en gemerkt hoe vreselijk mooi alles daar moet zijn. Jullie voelden je alsof je in een documentaire terecht gekomen bent, dan neem je alle viezigheid op de koop toe, blijkt wel! Jammer dat de foto's niet door kunnen komen, we wachten ze dus maar thuis op, ooit....

  • 10 November 2011 - 15:45

    Corné Luijks:

    Ik lees met belangstelling je verslagen.
    Verder ben ik ook een beetje jaloers.
    Doe samen met je Vader maar lekker genieten van deze mooie trip.


  • 10 November 2011 - 16:29

    Hello:



    hallo,
    Mijn naam is Slyvia Ik ben blij om u te contacteren, ik ben een jonge alleenstaande vrouw is nooit getrouwd geweest op zoek naar ware liefde voor een lange termijn relatie, als je serieus bent kunt u contact met mij opnemen met deze e-mail, zodat ik kan om u mijn foto's en voor details over mij (slyvia.koneh@live.com)
    van jou in Love,
    slyvia
    slyvia.koneh@live.com
    .....................................
    Hello,
    My name is Slyvia I'm happy to contact you, i am a young single girl never married seeking true love for a long term relationship,if you are serious you can contact me with this email so that i can send you my photos and for details about me (slyvia.koneh@live.com)
    yours in Love,
    slyvia
    slyvia.koneh@live.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Een enkele reis Azie alsjeblieft... Baan opgezegd, spullen gepakt en op naar het avontuur. Hoe lang? Geen idee. Vertrek? 1 november Start bestemming? Oost India. Route? Onbekend.

Actief sinds 06 Sept. 2011
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 61414

Voorgaande reizen:

03 November 2014 - 18 November 2014

Myaphoto part IV

29 December 2012 - 23 Januari 2013

Myanmar part II

01 November 2011 - 30 November -0001

Van curry tot sate

Landen bezocht: